România

MICHELIN IN LUME

O MISIUNE PENTRU MOBILITATE MAI BUNA

A MISSION FOR BETTER MOBILITY

De la infiintarea companiei, misiunea Michelin a fost sa contribuie la progresul mobilitatii bunurilor si persoanelor, si mai mult, la dezvoltarea societatii. Scopul nostru general este acela de a satisface nevoia umana de a socializa, a schimba experiente si de a descoperi.

Michelin se angajeaza sa-si desfasoare fiecare aspect al afacerii sale intr-un mod responsabil. Aceasta include furnizarea de solutii ce in ce mai eficiente pentru a satisface asteptarile si aspiratiile clientilor si actionarilor. Aceasta inseamna sa respecte mediul natural in timp ce opereaza ireprosabil din punct de vedere economic.

Fiecare decizie si actiune la care Michelin se angajeaza se bazeaza pe urmatoarele cinci valori fundamentale:

  • Respect pentru Clienti
  • Respect pentru Persoane
  • Respect pentru Actionari
  • Respect pentru Mediu
  • Respect pentru Fapte

 

PREZENTARE COMPANIE

COMPANY OVERVIEW

Misiunea Michelin este de a contribui la progresul mobilitatii bunurilor si a persoanelor, facilitand libertatea, securitatea, eficacitatea si placerea deplasarii.

Michelin este pe primele locuri in fiecare  piata* de anvelope, precum si in serviciile de turism. Beneficiind de pozitia de lider tehnologic, capacitatea de inovare, produse si servicii de inalta calitate si branduri puternice, Michelin este capabil sa isi urmareasca strategia de expansiune la nivel mondial si sa imbunatateasca eficienta in fiecare aspect al afacerii sale.

Unele fapte cheie despre Michelin:

  • 109.193 de angajati ( echivalent 102.692 cu norma intreaga)
  • mai mult de 150 de milioane de anvelope si 10 milioane de harti si ghiduri produse in 2009
  • vanzari nete: € 14,8 miliarde
  • piata automobilelelor de pasageri si a utilitarelor:  80% din anvelope vandute pe piata pieselor de inlocuire
  • piata camioanelor grele: 80% din anvelope vandute pe piata de inlocuire (pentru anvelope radiale)
  • 72 unitati de productie in 19 tari
  • operatiuni de marketing in mai mult de 170 de tari.

 

ORGANIZARE

ORGANISATION

Pentru a intelege mai bine piata si pentru a  raspunde nevoilor clientiilor sai, Grupul Michelin este organizat in linii de produse, fiecare dedicata unui domeniu de activitate, cu propriile resurse de marketing, de dezvoltare, de productie si de comercializare.

Urmariti aceasta animatie pentru o prezentare detaliata a organizarii Michelin

MICHELIN IN LUME

MICHELIN AROUND THE WORLD

Aflati totul despre Grupul Michelin. Vizitati-ne website-ul corporate

  • ALEGETI ANVELOPA ALEGETI ANVELOPAGasiti anvelopa potrivita pentru autovehiculul dumneavoastra