FAQ MICHELIN Track Connect

Cum funcționează sistemul Michelin Track Connect?

Aplicația este destinată utilizatorilor cu anvelope MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect si un kit MICHELIN Track Connect. Acest mod permite șoferului să se cronometreze și să urmărească rezultatele în modul de reluare, să monitorizeze temperatura și presiunea anvelopelor în timp real și oferă recomandări pentru reglarea presiunii anvelopelor pentru a optimiza performanța și echilibrul manevrabilității în funcție de condițiile meteorologice.

Cum funcționează cronometrarea turelor?

Pentru fiecare circuit a fost stabilită o linie de start-finish. Aplicația geolocalizează vehiculul și declanșează automat cronometrarea la traversarea acestei linii pentru a porni/opri calculul timpului. Pentru ca cronometrarea să fie valabilă, utilizatorul trebuie să aibă, într-o tură de circuit, o viteză medie mai mică de 200 km/h și să traverseze linia de start-finish cu o viteză instantanee mai mare de 80 km/h.

Ce smartphone-uri sunt compatibile cu aplicația? 

Pentru sistemele IOS, sunt compatibile toate telefoanele începând cu iPhone SE (generația 1) configurate cu o versiune minimă IOS 13.
Pentru sistemele Android, dispozitivele trebuie să fie compatibile Bluetooth Low Energy (BLE). Telefoanele Samsung sub 3 ani vechime configurate cu o versiune minimă Android 5.0 sunt compatibile.

Ce dimensiuni și anvelope sunt compatibile?

Acest sistem va funcționa cu cele 47 de dimensiuni MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect.

Ce vehicule pot utiliza acest sistem?

Pentru a afla dacă Track Connect este compatibil cu tipul vehiculului tău, consultă lista celor 270 de vehicule compatibile

Cât costă conectarea kitului Michelin Track Connect la anvelopele mele MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect?

Pentru prețul real, contactează distribuitorul local aflat pe lista retailerilor atașată. Kit-ul costă aproximativ jumătate din prețul unui set nou de anvelope Cup 2 pentru mașina dvs. Cu toate acestea, testele au arătat că utilizarea anvelopei în condiții optime poate dubla numărul de ture de înaltă performanță pe circuit. Prin urmare, Connect poate reduce costurile anuale ale anvelopelor de circuit.

Unde puteți găsi sistemul Michelin Track Connect?

Aplicația este disponibilă pentru descărcare din magazinul de aplicații pentru smartphone.

Kitul MICHELIN Track Connect poate fi comandat și instalat la specialiștii auto participanți (vezi lista atașată).

Ce ar trebui să fac prima dată?

Odată ce sistemul a fost instalat și asociat de către distribuitorul /mecanicul tău, tot ce trebuie să faci este să lansezi aplicația și să apeși butonul START pentru a începe prima sesiune de conducere conectată!

Cum pot profita de soluția MICHELIN Track Connect cu celelalte vehicule ale mele?

Este foarte posibil să profiți de soluția MICHELIN Track Connect pe toate vehiculele tale, cu condiția ca celelalte vehicule să fie compatibile cu lista de dimensiuni și să fie echipate cu anvelope MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect.
Pentru a adăuga o altă mașină, trebuie achiziționate doar anvelopele și senzorii, cutia receptorului kitului poate fi reutilizată cu toate vehiculele tale.
Noul vehicul trebuie înregistrat în aplicația ta (Meniul „Garajul meu”, secțiunea „Mașină nouă”)

Pot cumpăra numai senzorii?

Da, poți să cumperi numai senzorii atunci când nu mai funcționează (durata de viață estimată este de trei ani) sau când dorești să conectezi un alt vehicul.

UTILIZAREA APLICAȚIEI: DEPANARE, SFATURI ȘI TRUCURI

Trebuie să creez un cont pentru a putea utiliza sistemul?
Da, acest lucru îți va permite să preiei cu ușurință toate informațiile, în funcție de faptul dacă te afli pe smartphone, tabletă sau computer. De asemenea, acest lucru îți va permite să îți păstrezi toate datele dacă trebuie să schimbi unul dintre dispozitivele multimedia (smartphone, tabletă sau computer). Utilizarea sistemului nu este posibilă fără a crea un cont.

 

Cum creez un cont MICHELIN Track Connect?
Tot ce trebuie să faci este să descarci aplicația MICHELIN Track Connect, să selectezi butonul „Înregistrare” și să introduci numele, prenumele și adresa de e-mail. Îți creezi contul prin validarea acestor informații.

 

Cum adaug un circuit sau vehiculul meu?

Majoritatea mașinilor sport care participă la zilele de circuit sunt integrate în aplicație. Dacă mașina ta nu este unul dintre vehiculele oferite, poți solicita adăugarea acesteia direct în aplicație. În aplicație pot fi selectate numai anvelope originale / dimensiunile originale ale anvelopelor vehiculului. Nu sunt acceptate dimensiuni individuale reglate ale anvelopelor. Pentru a adăuga un circuit, poți face o solicitare prin partea de contact a aplicației, astfel încât echipele noastre să poată studia cererea.

 

Ce se întâmplă dacă un circuit pe care îl voi parcurge nu este în aplicație? 
Ai opțiunea de a solicita crearea acestuia în meniul „Tururi”, secțiunea „Adaugă un tur” sau direct în fila „Contactează-ne” selectând „Nu îmi găsesc circuitul”. Poți utiliza sistemul în modul Șosea pentru a monitoriza temperatura și presiunea de umflare a anvelopelor.

 

Cum se declară senzorii în aplicație? 
Acest pas se face la configurarea vehiculului în aplicație. Meniul „Garajul meu”, selectează un vehicul existent sau configurează un vehicul nou. Coboară la vizualizarea în plan a vehiculului în jurul căreia există 4 câmpuri. Fiecare câmp reprezintă o anvelopă. Atinge-l pe oricare pentru a începe asocierea senzorilor. Dacă ești profesionist și ai o cutie ATEQ, selectează Modul Automat, altfel selectează Modul Manual.
Pentru modul Automat, selectează prima anvelopă pentru care dorești să declari senzorul. Cadranul din stânga față pentru anvelopa din stânga față, de exemplu. Unitatea ATEQ este capabilă să trezească senzorul din interiorul anvelopei, forțându-l să se identifice. Tocmai ai citit identificatorul senzorului prezent în anvelopa din stânga față a vehiculului. Procedează în același mod pentru celelalte 3 roți și validează configurația.
Pentru modul Manual, selectează prima anvelopă pentru care dorești să declari senzorul. Cadranul din stânga față pentru anvelopa din stânga față, de exemplu. Dezumflă anvelopa cu câteva psi până când senzorul din interiorul anvelopei se trezește și se identifică. Tocmai ai citit identificatorul senzorului prezent în anvelopa din stânga față a vehiculului. Procedează în același mod pentru celelalte 3 roți și validează configurația. Asigură-te că reumfli corect anvelopele la presiunile de umflare la rece ale producătorului.

 

Ce trebuie să fac dacă receptorul nu funcționează?

Verifică dacă priza brichetei funcționează și dacă conexiunea este bună. Atunci când este activat, pe colțul receptorului trebuie să observați o lumină albastră.

 

Contează poziția receptorului în vehicul?

Este important să te asiguri că receptorul este plasat în centrul vehiculului, echidistant față de cele 4 roți. Te sfătuim să amplasezi receptorul între scaunul șoferului și scaunul pasagerului. Aceasta poziție optimizează calitatea recepției informațiilor transmise de senzorii aflați în anvelope. Dacă receptorul nu se află în centrul mașinii, este posibil ca o parte din informațiile de la anvelope să nu fie primite corect.

 

Cum știu că receptorul funcționează? 

Pentru a funcționa, receptorul trebuie să fie conectat utilizând unul dintre cablurile de alimentare furnizate în kit la o priză de 5V (brichetă sau USB) din vehicul. Odată conectat, un indicator luminos alb luminează intermitent, indicând faptul că unitatea receptorului este pornită. Un indicator luminos albastru continuu înseamnă că senzorii și aplicația telefonului comunică.

Bine de știut

Senzorii rezistă la orice viteză?
Senzorii au fost proiectați pentru utilizarea pe circuit.

 

Trebuie să cumpăr anvelopele și pachetul conectat în aceeași zi? 

Nu. Senzorii pot fi montați oricând pe anvelope Michelin Connect. Cu toate acestea, dacă se vor folosi anvelope existente, acestea vor trebui scoase de pe janta roții pentru a instala senzorii.  Cu toate acestea, cel mai mare beneficiu al sistemului Connect este obținut atunci când îl utilizezi în anvelope noi pentru a optimiza performanța și longevitatea de la început.

Desigur, deoarece kitul poate fi refolosit de la un set de anvelope la altul, pot fi achiziționate separat anvelope MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect de schimb ulterioare.

 

Cine se ocupă de inițializarea sistemului?
Profesionistul responsabil cu distribuirea și instalarea soluției MICHELIN Track Connect este, de asemenea, responsabil pentru inițializarea și asocierea acesteia.

 

Sistemul este garantat?
Senzorii și cutia receptorului sunt garantate timp de 2 ani. Cu alte cuvinte, dacă senzorii sau receptorul se defectează în termen de 24 de luni de la inițializarea soluției, aceste elemente vor fi înlocuite cu unele noi.
Accesoriile suplimentare, cum ar fi suportul pentru telefon, cablurile de alimentare pentru cutia receptorului sau adaptorul pentru brichetă / USB nu sunt supuse niciunei garanții comerciale.

 

Sistemul este reutilizabil odată ce anvelopele s-au uzat?
Senzorii pot fi reutilizați de la un set de anvelope la altul, cu condiția ca anvelopele achiziționate să fie compatibile cu sistemul.

 

Care este durata de viață a sistemului (senzori, receptor etc.)?
Nu există o limită specifică a duratei de viață a receptorului, atâta timp cât nu este supus șocurilor și dacă este depozitat în condiții normale (uscat, la temperaturi cuprinse între -20°C și +35°C). Senzorii sunt echipați cu o baterie cu o durată de viață estimată de 3 ani (garanție comercială de 2 ani). Bateria cu litiu a senzorului nu poate fi înlocuită. 

 

MICHELIN Track Connect poate înlocui sistemul TPMS al mașinii mele?
Nu, soluția MICHELIN Track Connect nu înlocuiește dispozitivul de siguranță și reglementare montat standard pe vehicul. Soluția MICHELIN Track Connect este un dispozitiv auxiliar care oferă sfaturi suplimentare cu privire la presiunea și temperatura de umflare a anvelopelor.

 

Anvelopele echipate cu senzori trebuie depozitate în condiții speciale? 
Nu există niciun motiv pentru a depozita anvelopele MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect diferit de anvelopele standard. Rețineți că condițiile ideale de depozitare sunt într-o cameră în care temperatura este stabilă și moderată, protejată de lumină, umezeală și strivire.

 

Senzorii pot fi actualizați?
Nu, în prezent nu este planificat ca senzorii să poată fi actualizați fără a fi înlocuiți. 

 

Receptorul poate fi actualizat? 

Când receptorul poate fi actualizat, aplicația îl detectează și se oferă să efectueze o actualizare din ecranul cu detaliile vehiculului, în secțiunea „Garajul meu”. 

 

 Bateria senzorilor poate fi înlocuită?
Nu, senzorul conține o baterie cu litiu care nu poate fi înlocuită.

 

 Senzorii sunt sensibili la frig sau căldură?
Senzorii sunt adecvați pentru condițiile de utilizare pe pistă. Orientativ, temperatura maximă de funcționare este limitată la 120°C.

 

Ce trebuie să fac cu senzorii la sfârșitul vieții lor, există un canal de reciclare?
Senzorul conține o baterie cu litiu care nu poate fi înlocuită. Acesta trebuie predat unui dealer autorizat de piese auto sau unui punct de colectare centralizat autorizat pentru eliminare, pentru a proteja mediul și a preveni încălcarea legilor aplicabile. În conformitate cu Directiva Europeană 2006/66 / CE pentru piața europeană, produsele trebuie colectate la sfârșitul vieții lor utile, astfel încât bateriile cu litiu pe care le conțin să poată fi demontate și reciclate. 

 

 Trebuie să îmi asociez din nou telefonul și receptorul de fiecare dată când îl folosesc?
Nu, tehnologia utilizată, Bluetooth Low Energy sau Bluetooth 4.0, necesită asociere doar atunci când sistemul este inițializat, când este pornit pentru prima dată (meniul Configurare din aplicația „Garajul meu”, secțiunea „Receptor”). Ulterior, telefonul și cutia receptorului se vor reconecta automat de fiecare dată când aplicația este pornită, cu condiția ca Bluetooth-ul telefonului să fie activat și receptorul să fie pornit.

 

 Ce se întâmplă dacă îmi schimb telefonul?
Schimbarea telefonului implică reinstalarea aplicației pe noul telefon. Toți parametrii inerenți ai vehiculului (vehiculelor), inclusiv datele referitoare la poziția senzorilor, sunt stocați în contul tău. Re-asocierea cu cutia receptorului nu este necesară, referința acestuia din urmă fiind stocată în datele contului tău. După ce aplicația a fost reinstalată pe noul telefon, selectați „Conectare”, introdu datele de conectare și parola pentru contul tău. Apoi vei recupera toate informațiile.

 

Ce se întâmplă dacă telefonul nu detectează receptorul?
Primul lucru pe care trebuie să îl verifici este că Bluetooth-ul telefonului este pornit și receptorul este pornit. Pentru aceasta, trebuie să fie conectat la o sursă de alimentare. Un indicator luminos alb intermitent vă indică faptul că unitatea receptorului este pornită. 
Dacă Bluetooth-ul telefonului este activat corect, acest tip de defecțiune poate fi rezolvat prin eliminarea asocierii telefonului și a cutiei receptorului. În acest caz, va trebui să asociezi din nou telefonul și cutia. Pentru a face acest lucru, pornește aplicația, accesează meniul „Garajul meu”, secțiunea Receptor, asigură-te că receptorul este pornit și repornește scanarea dispozitivelor Bluetooth din apropiere. Ar trebui să apară referința receptorului. Selecteaz-o. Telefonul și receptorul sunt asociate. 
Dacă acest lucru nu funcționează, deconectează cutia receptorului timp de 1 minut, repornește telefonul și repetă procedura de asociere explicată mai sus.

 

Ce se întâmplă dacă una dintre anvelopele tale se deteriorează?
Solicită sfatul unui profesionist în anvelope. Repararea anvelopei ar putea fi posibilă. Dacă reparația implică demontarea anvelopei, asigură-te că senzorul nu este scos atunci când anvelopa este remontată pe jantă.

 

Ce se întâmplă dacă trebuie să îți schimbi anvelopele?
Deoarece senzorii tăi sunt reutilizabili (în limita autonomiei bateriei, în jur de 3 ani), va trebui să înlocuiești anvelopele la unul dintre punctele de vânzare care fac parte din rețeaua aprobată pentru a distribui soluția și, astfel, să beneficiezi de kitul MICHELIN Track Connect pe noile anvelope.

 

Pot lăsa receptorul alimentat permanent?
Da, dar ai grijă dacă portul USB sau bricheta este conectată permanent la +12V, există riscul de a descărca bateria dacă rămâi în modul de parcare pentru o perioadă lungă de timp.

Cum creez un cont MICHELIN Track Connect?

Tot ce trebuie să faci este să descarci aplicația MICHELIN Track Connect, să selectezi butonul „Înregistrare” și să introduci numele, prenumele și adresa de e-mail și numărul MICHELIN TRACK CONNECT (indicat pe spatele cutiei)... Îți creeze contul prin validarea acestor informații.

Folosiți un browser web care nu este acceptat
Folosiți un browser care nu este acceptat de acest site, ceea ce înseamnă că este posibil ca unele funcții să nu se comporte corespunzător. Astfel, este posibil să apară comportamente ciudate când navigați. Utilizați sau actualizați/instalați unul din următoarele browsere pentru beneficia pe deplin de acest site web