ICON OF THE MILLENIUM

Bibendum declarat „ICON OF THE MILLENIUM”
Advertising Week a oferit titlul de „Icon of the Millenium” celebrului Omuleț Michelin, în timpul unei ceremonii desfășurate în piața Times Square din New York.


Aproximativ 114.000 de angajați ai Grupului Michelin sunt mândri de această recunoaștere, fiind cadoul perfect pentru cea de-a 120-a aniversare pe care Bibendum o sărbătorește anul acesta.

„Încă de la dezvoltarea sa în 1898, când a fost proiectat de O'Galop, Bibendum a reprezentat mai mult decât o marcă publicitară. Este un personaj viu care întruchipează Grupul Michelin, valorile, angajamentele și misiunile Grupului. În calitate de purtător de cuvânt al Grupului pentru o mai bună mobilitate, acesta consiliază și transmite mesaje către toți utilizatorii de drumuri și îi însoțește în fiecare călătorie.” a declarat Adeline CHALLON-KEMOUN, Directorul mărcii, Director Dezvoltare durabilă, Comunicare și Relații Publice in cadrul Grupului Michelin.

Timp de 120 de ani, Bibendum a contribuit la succesul Michelin, lider mondial în domeniul anvelopelor și ghidurilor, atât la stabilirea unei legături între acest personaj îndrăgit, brand și clienții brandului, cât și în propulsarea brandului Michelin pe locul 11 în clasamentul mondial întocmit de Reputation Institute.

Aveți nevoie de ajutor suplimentar?