(1) Sursă: Departamentul de echipamente originale Michelin Automotive - analiza internă a bazei de date, decembrie 2021.
(2) Rezultatele pot varia în funcție de vehicule, gama de anvelope și mărimea acestora, viteza și condițiile de drum.
(3) Rezistența la rulare a anvelopelor a fost înjumătățită între MICHELIN Energy (RR>12kg/T) în comparație cu MICHELIN e.Primacy și MICHELIN Pilot sport EV (RR <5kg/T)
(4) Tehnologia acustică MICHELIN reduce nivelul zgomotului din interiorul automobilului cu aproape 20% (Măsurarea zgomotului intern realizată în 2020 pe mărimea 245/45 R19 pe KIA Cadenza. Nivelul de zgomot măsurat pe gama „170-230Hz”.) Rezultatele pot varia în funcție de vehicule, gama de anvelope și mărimea acestora, viteza și condițiile de drum.
(5) Când este nouă, MICHELIN e.PRIMACY generează în medie cu 2kg/t rezistență la rulare mai redusă decât competitorii, un echivalent al reducerii de combustibil cu până la 0,21l/100km pentru un VW Golf 7 1.5 TSI sau echivalentul a 7% autonomie câștigată pentru un VW e.Golf. Consumul de energie înseamnă benzină pentru vehiculele termice și hibride, electricitate pentru vehiculele electrice.
(6) rezistență extrem de redusă la rulare datorită materialelor pe bază de siliciu „Electric ready” cu disipare de putere foarte redusă. Așadar, autonomia bateriei tale va fi mai mare decât cu MICHELIN City Grip original. Modelarea disipării de putere între 100/80 - 14 M/C 48S CITY GRIP SAVER TL și CITY GRIP. Realizat la Centrul de cercetare Michelin din Franța, în iulie 2018). Mai multe informații pe: https://www.michelin.co.uk/motorbike/tyres/michelin-city-grip-saver
(7) Consum redus de combustibil - MICHELIN ENERGY SAVER+ a luat premiul de „Eco Champion” oferit de AutoBild în 2013
(8) Aceste situații extreme se referă la concursurile pe pistă. Viteza excesivă și alte comportamente periculoase sunt interzise
(9) Mai multe informații pe https://www.michelin.com/en/sustainable-development-mobility/for-the-planet/environmental-approach