(1) Pentru mai multe informații https://www.michelin.com/en/sustainable-development-mobility/working-towards-sustainable-mobility/
(2) de la aprovizionarea cu materii prime și producție până la fazele de utilizare și reciclare
(3)Ultimul km fiind înțeles ca până la adâncimea minimă legală a profilului (1,6 mm în Europa). Te rugăm să consulți adâncimea minimă legală a profilului în țara ta. Mai multe informații pot fi găsite pe www.michelin.ro/performancemadetolast
Următoarele linii de anvelope sunt concepute pentru a oferi un nivel ridicat de longevitate și performanță care durează: MICHELIN CrossClimate², MICHELIN CrossClimate 2 SUV, MICHELIN Primacy 4+, MICHELIN e.Primacy, MICHELIN Pilot Sport 4S, MICHELIN Pilot Sport 5, MICHELIN Pilot Sport EV, MICHELIN Pilot Sport 4 SUV, MICHELIN Alpin 6 și MICHELIN Pilot Alpin 5
(4) Calcule interne comparând MICHELIN Energy (RR>12kg/T) versus MICHELIN e.Primacy și MICHELIN Pilot sport EV (RR <5kg/T)
(5) „deșeuri de zi cu zi”: resturi de porumb, deșeuri de lemn, containere alimentare, ambalaje din plastic, sticle de plastic...
(6) Cantitatea cumulativă calculată de materiale reciclate de grupul Michelin între 2020 și 2030 în fabricarea anvelopelor cu obiectivul de 40% materiale reciclate până în 2030.
(7) Michelin consideră materialele sustenabile ca fiind materiale reciclate sau provenite din surse bio regenerabile pe durata unei vieți umane și care nu intră în concurență cu sectorul alimentar. Michelin nu consideră sustenabile materialele naturale care nu sunt regenerabile pe durata unei vieți umane - spre exemplu, uleiul. Astfel, unele materiale, chiar dacă au origine minerală naturală, precum siliciul, nu sunt incluse în definiția Michelin a „materialului sustenabil”.
(8) Bazat pe teste interne, în comparație cu prezentul MICHELIN Primacy 4 235/55R19 105W de pe piață.
(9) Materialele reciclate sunt materiile prime generate de orice operațiune de reciclare prin care deșeurile industriale sau post-consum sunt reprocesate în produse, materiale sau substanțe. Sunt excluse reutilizarea energiei și reprelucrarea materialelor în vederea utilizării pe post de energie. (Pe baza definiției din Directiva europeană privind deșeurile).
(10) UPTIS: Sistem unic de anvelope antiperforare, un tip fără aer dezvoltat în colaborare cu Maxion, furnizorul unei jante specifice pentru anvelopa UPTIS.
(11) Corespunde mediei ponderate a masei anvelopelor față și spate, de 33% și, respectiv, 46% din materiale durabile.