car edito safe riding tips and advice

Manevrarea este diferită - De ce vibrează mașina mea?

Simptome: Vibrație sau oscilație

Sfaturi și recomandări anvelope pentru autoturisme, SUV-uri și utilitare

Simptome: Vibrație sau oscilație

car edito keep five tips and advice

Diagnostic: Anvelopele nu sunt echilibrate SAU există o problemă la sistemul de suspensii și direcții

  • Anvelopele care nu sunt echilibrate pot cauza vibrații care duc la oboseala șoferului, uzura prematură sau neuniformă a anvelopei și uzură inutilă a suspensiilor mașinii.

 

Soluții și sfaturi

  • Soluția ar putea fi foarte simplă: echilibrarea anvelopelor
  • Poate fi necesar și să reparați sistemul de suspensii și direcții.
  • Mergeți la persoana calificată care se ocupă de anvelopele dumneavoastră la primul semn de vibrație sau oscilație.
  • Dacă echilibrarea nu elimină vibrația, cereți verificarea componentelor sistemului de suspensii și/sau a geometriei.
  • Anvelopele ar trebui să fie echilibrate când sunt montate pe roți pentru prima dată sau când sunt remontate după ce au fost reparate.

 Simptome: Mașina trage într-o parte sau apar probleme la viraje

Diagnostic 1: Geometrie defectuoasă

Uzura neuniformă la anvelopa din spate sau din față înseamnă că aveți nevoie de efectuarea geometriei.

Soluție:

Multe vehicule astăzi sunt echipate cu suspensii pentru roțile din spate care pot fi ajustate pentru aliniere.

Dacă se aplică, mașina dumneavoastră ar putea avea nevoie de geometrie „față-spate” sau geometrie „patru roți”, în funcție de sistemele pe care le experimentați. Mergeți la dealerul anvelopelor dumneavoastră pentru o inspecție.

car edito keep five tips and advice

Simptome: Manevrare defectuoasă

car edito keep five tips and advice

Diagnostic: Deteriorare a anvelopei care necesită reparații

  • Majoritatea penelor provocate de găuri de cuie sau tăieturi până la 1/4” doar pe suprafața benzii de rulare pot fi reparate de o persoană calificată folosind proceduri aprobate în industrie.
  • O reparare direct pe roată nu este sigură și este periculoasă, deoarece după o pană trebuie cercetat interiorul unei anvelope.

 

Soluție

  • Repararea corespunzătoare a unei anvelope cu structură radială (majoritatea anvelopelor) include punerea unui petic de cauciuc pe căptușeala interioară a unei anvelope și o umplutură de cauciuc în gaură.
  • Nu încercați să reparați anvelope cu pene mai mari de 6mm ale benzii de rulare sau cu flancul deteriorat. De asemenea, nu reparați anvelope care sunt uzate mai mult de 1.6 mm adâncime a benzii de rulare.
  • Înlocuiți anvelopa deteriorată cu o anvelopă de rezervă - dar mai întâi aveți grijă să verificați flancul anvelopei de rezervă pentru a avea presiunea corespunzătoare, viteza și limitările privind distanța parcursă. Duceți mașina la o persoană calificată privind anvelopele pentru o inspecție.
Folosiți un browser web care nu este acceptat
Folosiți un browser care nu este acceptat de acest site, ceea ce înseamnă că este posibil ca unele funcții să nu se comporte corespunzător. Astfel, este posibil să apară comportamente ciudate când navigați. Utilizați sau actualizați/instalați unul din următoarele browsere pentru beneficia pe deplin de acest site web