Michelin Pilot Sport Cup 2
Michelin Pilot Sport Cup 2
Încă nu există recenzii, fiți primul care scrie o recenzie! Anvelope de înaltă performanță, proiectate pentru a vă îmbunătăți experiența de condus: performanțe, control și aderență, indiferent de condițiile de rulare.
Pregătește pista! Anvelopa de circuit legală pe șosele.
Anvelopa de vară MICHELIN Pilot Sport Cup 2 pentru șoferii care își doresc o performanță înaltă și o manevrabilitate precisă pe pistă (1).
- Anvelopa de vară de înaltă performanță pentru circuit și pentru șosea de la MICHELIN
- Niveluri ridicate de precizie a direcției și manevrabilitate
- Nivel excelent de aderență și control (1)
- Concepută pentru longevitate și anduranță pe circuit - în medie cu 40% mai mult decât concurența(2)
- Consecvență grozavă pentru timpii de circuit(3)
Michelin

Beneficii cheie pentru Michelin anvelopa Pilot Sport Cup 2
Cei mai buni timpi de circuit pe suprafețe uscate – mai rapidă decât concurența (1).
MICHELIN Pilot Sport Cup 2 este concepută pentru șoferii pasionați, care doresc o performanță înaltă pe pistă. Tehnologia „Multi-Compound” utilizează două tipuri diferite de cauciuc pentru banda de rulare: elastomerul „High Molecular Chain”, care garantează aderență excepțională la viraje, și un compus rigid care optimizează controlul direcției și aderența pe carosabilul umed. Simte bucuria victoriei cu cei mai buni timpi de circuit(1).


Încă nu există recenzii, fiți primul care scrie o recenzie!
Oferiți-ne feedback despre Pilot Sport Cup 2
Scrieți o recenziePentru orice comentarii în legătură cu serviciul clienți (experiență în magazin, servicii post-vânzare, livrare etc.), contactați-ne.
Mențiuni legale
1 - timpi pe tură de circuit rapizi și consecvenți - teste externe realizate de DEKRA TEST CENTER la cererea Michelin pe Porsche 911 GT32 , în mai 2017 pe dimensiunile de 235/35-19 și 305/30-19. Diferențe pentru timpul mediu pe o tură pe circuitul Charade (FR) între MICHELIN Pilot Sport Cup 2 și PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R și TOYO Proxes R888 R.3 - anduranță pe circuit - Teste externe realizate de DEKRA TEST CENTER la cererea Michelin pe Porsche Carrera S, în mai 2017 pe dimensiunile de 235/35-19 și 305/30-19. Diferențe pentru numărul de ture parcurse fără deteriorarea anvelopei pe circuitul Charade (FR) între MICHELIN Pilot Sport Cup 2 și PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R și TOYO Proxes R888 R.4 - consecvența timpilor pe tură de circuit - Teste externe realizate de DEKRA TEST CENTER la cererea Michelin pe Porsche Carrera S, în mai 2017 pe dimensiunile de 235/35-19 și 305/30-19. Evaluată la intervale regulate prin evoluția timpului pe o tură de circuit în funcție de numărul de ture parcurse pe circuitul Charade (FR) între MICHELIN Pilot Sport Cup 2 și PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R și TOYO Proxes R888 R.
RECOMANDĂRI
- MICHELIN Pilot Sport Cup 2 & MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect* sunt anvelope de circuit semi-slick optimizate pentru utilizarea pe circuit uscat. Versiunea de ultimă generație MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R este optimizată pentru performanțe extreme pe uscat pe pistele de circuit.
- Pe circuite sau drumuri umede, anvelopele semi-slick, mai ales cele rulate, pot fi puternic afectate de fenomenele de acvaplanare. Condu cu atenție și cu viteze reduse pe drumurile umede. Asigură-te, de asemenea, că sistemele de asistență ale vehiculului sunt pornite. Cu toate acestea, aceste anvelope îndeplinesc cerințele legale pentru utilizarea pe autostrăzile și drumurile publice ale țărilor în care sunt distribuite.
- În ceea ce privește manevrarea pe circuit și pe șosele, se recomandă montarea unui set de patru anvelope.
- Informații complementare pentru utilizarea anvelopei MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R: fiind o anvelopă specială pentru condiții extreme de carosabil uscat, MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R necesită o fază de încălzire, comparabilă cu cea a anvelopelor de curse, pentru a asigura atingerea performanțelor sale optime.
ATENȚIE
- Dacă nu sunt utilizate pentru o perioadă îndelungată de timp, demontează anvelopele (montate pe roți) și redu-le presiunea la jumătate din valoarea lor normală înainte de a le depozita.
- Depozitează anvelopele într-un spațiu curat, uscat, ferit de lumina directă a soarelui și de surse de ozon (dispozitive electrice și materiale/substanțe chimice) și peste 0°C (32°F), în conformitate cu informațiile furnizate de Michelin în documentația tehnică sau pe site-urile web.
- Nu utiliza, nu depozita, nu manipula și nu expedia anvelopele la temperaturi ambiante sub -10°C (14°F).
- În aceste condiții componentele anvelopei se pot degrada, rezultând o performanță redusă, iar la temperaturi scăzute pot duce la fisuri sau deteriorări ale compusului anvelopei și, prin urmare, reduce potențialul de utilizare.
- Nu utiliza niciodată o anvelopă cu fisuri, rupturi sau deteriorări ale flancului sau ale benzii de rulare. În caz de incertitudine, te rugăm să consulți departamentul tehnic local Michelin.
- Atunci când sunt utilizate pentru perioade lungi de timp într-un mod intensiv pe circuit, te rugăm să fii conștient de faptul că anvelopa și carcasa acesteia se pot deteriora ca urmare a rulării frecvente peste bordurile de la marginile circuitului.
- Este recomandabil să verifici vizual anvelopele după fiecare cursă, înainte de a reveni pe circuit.
- În cazul rulării prelungite peste borduri (sau, de asemenea, rulării frecvente în afara pistei) este indicat sa verifici starea internă a anvelopei și construcția acesteia prin demontarea acesteia de pe roată și inspectarea acesteia de către un profesionist pentru a depista eventualele deteriorări, atât pe interiorul cât și pe exteriorul anvelopei.
SETĂRILE DE GEOMETRIE (ex: CONVERGENȚĂ/UNGHI ATAC/)
- Pe pistă pot fi modificate pentru a îmbunătăți vitezele și aderența în viraje prin maximizarea amprentei anvelopelor și, de asemenea, pentru a preveni uzura/oboseala excesivă pe flancul exterior.
- Unghi de atac: pentru rezultate optime pe un circuit, setările negative ale unghiului de atac trebuie să fie între -1,5° și -3° în funcție de forma circuitului și de tipul de vehicul. Nu depăși niciodată -4° de unghi de atac negativ.
- Valorile unghiului de atac pentru utilizarea pe șosea trebuie să se bazeze pe setările de «șosea» recomandate pentru a asigura direcția și comportamentul corect atât pentru vehicul, cât și pentru anvelope.