(1) - timp pe tură de circuit - test intern în Nardo, realizat de Michelin, în ianuarie 2018, pe PORSCHE 911 GT2 RS pentru dimensiunile 265/35-20 pe osia față și 325/30-21 pe osia spate, măsurare - 2.9 sec/tur de pistă comparativ cu MICHELIN PILOT SPORT CUP 2. Lungimea totală a pistei este de 6.277 m.
(2) - echivalență câștig în cai putere - Pe baza simulării interne care integrează puterea vehiculului, masa vehiculului, caracteristici aerodinamice, performanța de aderență a anvelopelor și circuitul pistei. Echivalent cu +150cp pe un vehicul de 520cp.
(3) - aderență de contact îmbunătățită - teste interne comparativ cu modelul predecesor MICHELIN Pilot Sport Cup 2 N0 în 265/35R20 și 325/35R21.
(4) - timp record pe tură de circuit, cei mai buni timpi pe tură de circuit - septembrie 2017 Nürburgring Nordschleife (GER)MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 6:47,3 pe PORSCHE 911 GT2 RS.
> Aprilie 2018 Nürburgring Nordschleife (GER) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 6:56,4 pe PORSCHE 911 GT3 RS.
> Octombrie 2018 Nürburgring Nordschleife (GER) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 6:40,33 pe PORSCHE 911 GT2 RS (Manthey Racing).
> Martie 2019 Road Atlanta (USA) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 1:24,88 pe PORSCHE 911 GT2 RS.
> Aprilie 2019 Road America (USA) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 2:15,17 pe PORSCHE 911 GT2 RS.
> Octombrie 2019 circuitul Shanghai International (CHINA) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 2:20,324 pe PORSCHE 911 GT3 RS.
> Octombrie 2019 circuitul Beijing Goldenport (CHINA) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 1:09,459 pe PORSCHE 911 GT3 RS.
> Aprilie 2019 circuitul Istanbul Park F1 (TURCIA) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 2:06,856 pe PORSCHE 911 GT2 RS.
RECOMANDĂRI
• MICHELIN Pilot Sport Cup 2 & MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect* sunt anvelope de circuit semi-slick optimizate pentru utilizarea pe circuit uscat. Versiunea de ultimă generație MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R este optimizată pentru performanțe extreme pe uscat pe pistele de circuit.
• Pe circuite sau drumuri umede, anvelopele semi-slick, mai ales cele rulate, pot fi puternic afectate de fenomenele de acvaplanare. Condu cu atenție și cu viteze reduse pe drumurile umede. Asigură-te, de asemenea, că sistemele de asistență ale vehiculului sunt pornite. Cu toate acestea, aceste anvelope îndeplinesc cerințele legale pentru utilizarea pe autostrăzile și drumurile publice ale țărilor în care sunt distribuite.
• În ceea ce privește manevrarea pe circuit și pe șosele, se recomandă montarea unui set de patru anvelope.
• Informații complementare pentru utilizarea anvelopei MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R: fiind o anvelopă specială pentru condiții extreme de carosabil uscat, MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R necesită o fază de încălzire, comparabilă cu cea a anvelopelor de curse, pentru a asigura atingerea performanțelor sale optime.
ATENȚIE
• Dacă nu sunt utilizate pentru o perioadă îndelungată de timp, demontează anvelopele (montate pe roți) și redu-le presiunea la jumătate din valoarea lor normală înainte de a le depozita.
• Depozitează anvelopele într-un spațiu curat, uscat, ferit de lumina directă a soarelui și de surse de ozon (dispozitive electrice și materiale/substanțe chimice) și peste 0°C (32°F), în conformitate cu informațiile furnizate de Michelin în documentația tehnică sau pe site-urile web.
• Nu utiliza, nu depozita, nu manipula și nu expedia anvelopele la temperaturi ambiante sub -10°C (14°F).
• În aceste condiții componentele anvelopei se pot degrada, rezultând o performanță redusă, iar la temperaturi scăzute pot duce la fisuri sau deteriorări ale compusului anvelopei și, prin urmare, reduce potențialul de utilizare.
• Nu utiliza niciodată o anvelopă cu fisuri, rupturi sau deteriorări ale flancului sau ale benzii de rulare. În caz de incertitudine, te rugăm să consulți departamentul tehnic local Michelin.
• Atunci când sunt utilizate pentru perioade lungi de timp într-un mod intensiv pe circuit, te rugăm să fii conștient de faptul că anvelopa și carcasa acesteia se pot deteriora ca urmare a rulării frecvente peste bordurile de la marginile circuitului.
• Este recomandabil să verifici vizual anvelopele după fiecare cursă, înainte de a reveni pe circuit.
• În cazul rulării prelungite peste borduri (sau, de asemenea, rulării frecvente în afara pistei) este indicat sa verifici starea internă a anvelopei și construcția acesteia prin demontarea acesteia de pe roată și inspectarea acesteia de către un profesionist pentru a depista eventualele deteriorări, atât pe interiorul cât și pe exteriorul anvelopei.
SETĂRILE DE GEOMETRIE (ex: CONVERGENȚĂ/UNGHI ATAC/)
• Pe pistă pot fi modificate pentru a îmbunătăți vitezele și aderența în viraje prin maximizarea amprentei anvelopelor și, de asemenea, pentru a preveni uzura/oboseala excesivă pe flancul exterior.
• Unghi de atac: pentru rezultate optime pe un circuit, setările negative ale unghiului de atac trebuie să fie între -1,5° și -3° în funcție de forma circuitului și de tipul de vehicul. Nu depăși niciodată -4° de unghi de atac negativ.
• Valorile unghiului de atac pentru utilizarea pe șosea trebuie să se bazeze pe setările de «șosea» recomandate pentru a asigura direcția și comportamentul corect atât pentru vehicul, cât și pentru anvelope.
* Funcția Connect - anvelopele MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect sunt pregătite deja pentru soluții Tire Mounted Sensor conforme VDA, datorită tehnologiei preinstalate Rubber Tire Mount. Michelin dorește să avertizeze, în toate situațiile, potențialii cumpărători de anvelope MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect cu privire la necesitatea de a verifica disponibilitatea pe piață a soluțiilor de senzori montați pe anvelope; precum și compatibilitatea acestora cu standardul VDA. Informație importantă: kitul MICHELIN Track Connect, care includea senzori montați pe anvelope compatibili cu VDA, a fost întrerupt începând cu 31/03/2023. Dacă ai întrebări, te rugăm să contactezi distribuitorul local.